Puerto rico

Hej mina vänner,

Jag blir lite osäker på om jag har nämnt det här i bloggen tidigare, om inte så vill jag uppdatera er på att jag nu befinner mig i Spanien just nu.
Närmare bestämt Puerto rico.
Vi anlände till Las Palmas vid 13-tiden igår (vi ligger en timme efter här) och väl framme i Puerto rico checkade vi in på hotellet för att sen möta upp hela gänget och äta middag.
Vi ska spendera två veckor här nere i värmen och första veckan är vi 10 personer som semestrar tillsammans för att sen bantas ner till en grupp på fyra.
Ska bli superhärligt!
Jag och Jonathan bor just nu på ett annat hotell vid namn Monterrey medan de andra bor på Puerto Calma, där vi kommer bo vecka två.
Nu ska jag packa ihop strandväskan, so long!

#1 / / Longevity - en blogg om hälsa:

Härligt med lite värme