My day off duty

Här ligger jag just nu och ska alldeles strax börja peppa igång inför ett grupp-pass i boxen men innan dess tänkte jag ta och berätta för er hur min dag har varit.

Min dag? Jo vars den har varit bra, tackar som frågar!
Skämt å sido, jag slutade jobba vid 9 och cyklade då hem för frukost och Nyhetsmorgon, älskar att jag har 2 min cykelväg till mina jobb!
Igår bokade jag en spontan massagetid, tyckte jag var värd det!
Så kvart i 11 låg jag spritt språngande naken på massagebordet (nä där ljög jag för dramatikens skull, gudskelov hade jag underbyxorna på genom hela sessionen).
Väl klar med knådandet av min arma kropp hade jag ett antal missade samtal från min sällskapssjuke, men ack så älskade mor som stod utanför min trappuppgång.
Hujedamig va glad jag blev så upp på cykeln for jag med ögonabums.
Fick myst med henne en stund innan jag tog mig en powernap på nästan en timme.
Sen har jag hunnit med att laga en måltid, baka fröknäcke och städa ur ugnen.
Främst av allt har jag dock legat här, i soffan framför säsong tre av skam.
Nu ska jag som sagt slå på lite dunka-dunka musik och väcka liv i denna 22-åriga kropp då jag dagen till ära planerar att komma iallafall tre minuter innan passet börjar för att inte få den där blicken och den uppgivna suckningen när killen i receptionen ännu en gång måste låsa upp min sena ankoms-prick så att jag kan vara med och leka.
Tur då att jag växt upp som lillasyster och lärt mig allt om hur viktigt det är med den där charmen och leendet för att ta sig runt här i livet.
HA DÄ!

Publicerat i Life of
#1 / / Karolina Nilsson Grenabo:

Massage är det bästa som finns (inte alls partisk åsikt ha ha) :)