Att träna i uppförsbacke

Hallå sköningar, hur är det med er?

Med mig är det alldeles lysande, sitter just nu på jobbet med en sjudundrande träningsvärk.
Det visade sig nämligen att fyra veckor utan vikter inte var någon som helst bra idé..
Jag var ju sjuk två veckor innan vi åkte och under resans gång blev det endast löpning och yoga.
Efter två pass på raken har jag nu kommit underfund med att jag just nu står längst ner på en väldigt, väldigt lång uppförsbacke.
Men det är bara till och ta sig i kragen och ge sig tusan på att man ska uppåt.
Som tur är känner jag mig väldigt motiverad till att träna upp både mitt flås och styrka igen.
Gårdagens pass såg ut som såhär: 5 rundor av 600m rodd, 25 overhead squat och 25 sumodeadlift-high pull.
Ni kan ju bara föreställa er träningsvärken som jag hade inför dagens pass som först och främst bestod av att bygga upp en tung 3a powercleans genom 5 set.
Metcon-delen såg sen ut såhär: 21-15-9 med powercleans och bar-facing burpees.
Imorgon kör jag gudskelov vilodag!