Året var 2016

Här kommer en snabbspolning av det gångna året, alltid lika svårt att välja ut guldklimpar, därav en hel del bilder men hoppas det uppskattas!

Januari

Vi firade in det nya året tillsammans i goda vänners sällskap hemma hos oss i stan.
Min bror tog läkarexamen och vi firade honom med ett hejdundrandes kalas, wow va roligt vi hade!
Kom även på att vi behövde d-vitamin och bokade en resa till Vietnam.

Februari

Jag bjöd med Dessan på en spadag och vi firade pappas födelsedag.
Annars ser det mest ut som att jag åt en väldig massa frukost i sängen, tränade och gosade med Iris.

Mars
Mars-månad spenderade vi i Vietnam och jag säger bara WOW vilken upplevelse det var, att inte ha några förväntningar eller aningar för den delen heller, om hur det skulle vara eller vart vi skulle ta oss någonstans.
Jag låter bilderna tala för sig själva.
Lägenheten hemma i Sverige hyrde vi ut till min gamla klasskompis vilket funkade toppenbra!

April

April var månaden som jag gick en nybörjarkurs och kickade igång med crossfit.
Beyonce släppte sitt nya album, vi hade afterwork med jobbet och jag var sådär härligt brun efter resan. 

Maj

Hur fantastisk är inte denna månad, när vårens varma dagar börjar kika fram.
Låter bilderna tala för sig själva om vad jag hade för mig.

Juni

Midsommar firade vi hemma hos mina föräldrar i Mästocka som jag och Jonathan ordnat med och fick sån fin hjälp av min bror och hans flickvän som fixade med lekar och hjälpte oss att pynta och städa, så tacksam för all hjälp!
Vi var och tittade på Zlatan och gänget som tränade i Båstad.

Juli

Framförallt så åkte vi upp till huvudstaden för att se Beyonce på Friends arena.
Sen var det sommar, jag umgicks med vänner och åt mycket ute, gick på picknick och tränade tillsammans med nyfunna vänner i boxen.

Augusti

Vi hade semester och det blev många turer på inlinsen och dopp i den blå.
Vi åkte upp till Jonathans syster m.familj i Linköping, hade kräftskiva i Öhn och annars umgicks jag mycket med vänner och sambo.
Vi var även med i en artikel i Amelia.

September

Sensommarkvällar, behöver jag säga mer? Älskade september.

Oktober

Vi spang Thoughest, åkte ner till Kristianstad för att hälsa på Jonathans moster m. familj och sen ser det ut som att jag mest har myst rundor med tända ljus i lägenheten.

November

Firade att Dessan fyllde hela 25 år, gick på dop och 60års fest.
Mös med pappa på farsdag, gick på julmarknad och bjöd över våra familjer på adventsfika.

December

Denna månad ligger ju så nära i tid så det känns lite lustigt att redan göra en throwback må jag säga..
Men jag hade en fantastiskt lugn och mysig jul.
Har träffat saknade vänner, tränat, gått på julbord och bara haft en allmänt härlig månad!

Publicerat i Life of