Monday

God förmiddag,

Idag är jag ledig så jag ska passa på att försöka kurera mig ifrån denna förkylning som jag har lyckats dra på mig.
Idag är även sista dagen att utöva Open 17.1 vilket betyder att jag är så illa tvungen att cykla bort till boxen och sätta tänderna i den första workouten senare ikväll.
Jag är så himla besviken på att jag blivit krasslig just nu, var nämligen i boxen igårkväll efter jobbet och tänkte att jag skulle preppa och köra igenom övningarna inför idag.
Slutade med att min kropp orkade hålla igång i 3 minuter innan det kändes som att någon försökte kväva mig.
Målet med wod-en är nu korrigerat och jag känner numer att jag får vara nöjd om jag hinner innan time-cap som ligger på 20 minuter.
Jag har ju trotsallt 4 veckor till som min kropp ska orka.
Annars vill jag bara passa på att önska er en härlig måndag och hoppas ni får en bra start på veckan!

Publicerat i Life of