Mina kommande utmaningar

Jag har ju helt missat att nämna crossfit-throwdown.

Förr-förra helgen arrangerades, för femte året i rad Halmstad throwdown av boxen som jag tillhör.
Skulle ljuga om jag sa att jag inte blev väldigt sugen på att tävla men känner ändå att det var rätt val att tacka nej till den lag-plats jag blev erbjuden.
Blev oerhört motiverad och inspirerad av alla atleter och blev påmind om hur tävlingsinriktad jag faktiskt är.
Nästa år är det min tur!

Min nästa utmaning är Open, är så himla himla peppad och vill inget annat än att träna och prestera bra.
..Gissa då om jag känner mig stressad av att jag ligger här i soffan med halsont, täppt näsa och tjockt huvud.
Oerhört tråkigt att detta infinner sig just precis nu men det finns inte mycket jag kan göra åt saken..
Som tur är har jag fram tills måndag att göra första workouten, håller tummarna för att denna infektion går över lika fort som den kom!

Sen ska jag även berätta att jag anmält mig till min första CF-tävling.
I maj kommer jag tillsammans med min bror, Henrik att köra en "mix-up"-nybörjaretävling nere i Malmö och det ska verkligen bli hur kul som helst!!
Har mycket som jag vill utveckla fram tills dess så jag har lagt i en högre växel, lets do this!!