Standard frukost

Min vän och "svägerska" Emma nämnde någonting härom dagen om att jag äter så mycket varierande frukostar, "iallafall vad man kan läsa på bloggen".

Jag skrattade till lite för allvarligt talat så är det ni ser på bilderna ovanför 60% av mina frukostar.
Iprincip varje morgon består av smoothie, kanske inte super bra och varierande och jag vet att det är mycket fruktsocker tidigt på morgonen och bla bla bla..
Men det funkar bra för mig och det är vad som är viktigast!

#1 / / Lillemmish- mode - inspo :

super smarrigt gott =)

kramizzz

#2 / / Emelie:

Hej! Denna frågan har inget med inlägget att göra men jag har precis lärt mig stå på huvudet med händerna i för att träna lite kroppskontroll. Men nu undrar jag hur man liksom lär sig stå på händerna? Finns det lite steg för steg man kan göra eller är det bara att slänga upp benen mot en vägg till man klarar det liksom? Du får gärna ge så mycket detaljer som möjligt haha! /Tjej som aldrig hållt med gymnastik eller liknande 😉

Svar: Hej, va roligt att du börjat öva på din kroppskontroll! En bra övning för att börja våga (nu står du ju på huvudet så jag antar att rädlslan inte är ett problem😊👏🏼) men det är att stå som i en planka med fötterna mot väggen och "klättra upp " med fötterna så långt som du känner att du kan för att sedan gå ner igen. Målet är magen mot väggen med uttryckta axlar. Sen är det bra att stå med ryggen och sparka upp benen för att även lära sig det momentet! Kul att du ställer frågan, hoppas svaret var till lite hjälp iallafall! Kram Amanda
Amanda Andersson

#3 / / Emelie:

Hej! Denna frågan har inget med inlägget att göra men jag har precis lärt mig stå på huvudet med händerna i för att träna lite kroppskontroll. Men nu undrar jag hur man liksom lär sig stå på händerna? Finns det lite steg för steg man kan göra eller är det bara att slänga upp benen mot en vägg till man klarar det liksom? Du får gärna ge så mycket detaljer som möjligt haha! /Tjej som aldrig hållt med gymnastik eller liknande 😉