Skadad

Jag ska erkänna att jag nog tagit i för hårt.

Har varit så himla motiverad och tränat morgon som kväll, tänker träning hela tiden och när jag inte är aktiv så är det enda jag längtar efter just att få vara det.
Men nu kom den, skadan.
Jag har en gammal skada i båda mina armbågar och sen dess blir de väldigt lätt trötta och jag får känning i dem, dock inte så ont att jag inte kan stå emot.
Nu däremot så har jag så ont i min vänstra armbåge att jag inte kan lyfta någonting alls.
Främst är det vridningar som får mig att kvida av smärta.
Det var i fredags som det knakade till då jag övade ring-muscle up.
Det känns minstsagt stressande då det endast är 15 dagar kvar till tävling.
Finns inget värre än att "ta det lugnt" och "vila" när det enda man vill är att kötta järnet såhär tätt inpå.
Så framöver ser ni mig i löp-spåret....