Lately

Vi firade att Open var slut (för de som inte skulle göra om den på måndagen) tillsammans på Wildwest.

Efter god både middags- och efterrättsbuffé tog vi bussen in till stan och dansade ända in på småtimmarna.

Självklart har jag även ätit annat mumsigt, myst med familj och vänner samt tränat riktigt mustiga woddar tillsammans med min kärlek.

Här har ni faktiskt CrossfitHalmstads Open-vinnare på dam-och herrsidan.

Ganska häftigt ändå, jag älskar att vinna!
Overall i boxen (om man tänker att jag även tävlade mot killarna) så kom jag på en 9e plats, också väldigt oväntat men så himla roligt!
Nu tar jag med mig dessa erfarenheter som jag skaffat mig de senaste 5 veckorna och laddar om inför nästa år!

Sist men inte minst så har CF-Halmstad tagit ut en så kallad "competitiongroup" med coach Sebastian i spetsen.

Känns så himla roligt att bli utvald som en av de personer som de ser potential i och väljer att satsa på.
Är så otroligt peppad på vad framtiden har att komma med.
Ovan ser ni gruppen (minus Marcus) som jag kommer träna ihop med och förhoppningsvis ska vi även fara iväg på tävlingar tillsammans.
Jag säger bara, håll i er för nu kör vi!!