Söndag

Började denna morgonen med en sovmorgon.
Eller rättaresagt, det kändes som sovmorgon men i och med vintertiden var ju klockan istället 8.
Skönt!
Jag tog mig ut på en liten promenad för att sen köpa med mig frukost hem.
När vi sörplat i oss de sista dropparna av kaffet begav vi oss vidare mot arenan för att gå på "bomässan".
Mycket inspiration och bra fakta när man går i hustankar.
Väl hemma tog vi oss ut på en gemensam löptur i det oerhört vackra vädret.
Blev faktiskt en tur till stranden, galet jobbigt att springa i sand och motvind må jag säga!
Men hur fantastisk är inte denna staden, att man kan bo mitt inne i centrum för att sen efter ett fåtal löpsteg vara ute på stranden och mysiga skogsstigar, love it!
Att min löpning idag kändes kass bör jag väl också nämna, hur härligt det än må låta haha..
Sen har jag passar på att bara njuta och lyssnat på ljudbok och planerat upp veckan.
Älskar att göra det på söndagen och få struktur på den kommande veckan!
Nu ligger jag i soffan och lyssnar på julmusik medans sambon knåpar på en äppelpaj, mums!
Kan på riktigt inte minnas sist jag var ledig en hel helg -fredag till söndag, njuter av varje minut!

Publicerat i Life of