Tisdag

(Bild på mammas fantastiskt goda jordgubbscheesecake)
Har varit ledig fredag-måndag, känns lite som att jag haft en mini semester.
Igår hade jag lite av en "fixar-dag", besiktigade bilen, gick till tandläkarn och ringde angående lite ärenden.
Både bilen och mina tänder gick igenom besiktningen och det känns alltid lika skönt när man fått pricka av lite måsten ifrån listan.
Passade även på att svänga inom Dessan och hänga lite innan det var dags för ett dubbelpass.
Först ett barbell-pass och sen ett metcon-pass där vi bland annat gjorde 100st wall-balls, de ni!
Kvällen avslutade jag i soffan med en skål jordgubbar.
Idag är det som sagt dags att återgå till jobb och verkligheten, dock mjukstartar jag med ett kort arbetspass och sen är det dags för p-möte med mitt andra jobb och sen vidare för ett crossfit-pass.
Vill även önska er en fin tisdag, det kanske är många av er som redan börjat gå på semester?
Publicerat i Life of
#1 / / a n n i k a:

Mums!