Hampa choklad

Hej vänner,
Idag har jag varit ledig så det har varit en riktig städa-rensa-släng dag idag.
Har även skrubbat ugnen som en galning, nu är den ren och fin som bara den!
Gick även ner till stan och kikade i de butiker som var öppna, Åhléns och Clas Ohlsson haha..
Fick med mig två våriga kuddar som jag ska ta fram när vi kommer hem ifrån resan och två nya hörlurar så att jag kan ha ett par när jag tränar och blir svettig samt ett par mer till vardags.
Känns himla ofräscht att ha ett par till båda, speciellt för en som mig som svettas floder.
Nu ska jag strax fara till jobbet, börjar kl18 i Falkenberg, ett utav mina jobb ligger ju faktiskt där och mina andra två här i Halmstad, skönt att inte alltid behöva ta bilen!
Brukar vara hemma till strax efter 20 och då väntar denna chokladkaka på mig, jammie!
På måndag ska vi dock strypa allt vad socker och kolhydrater heter, dadlar och andra alternativa sötningar åker också fetbort, men mer om det i ett annat inlägg, för ni hänger väl på!?
Publicerat i Life of