Veckoplanering

Godafton mitt herrskap,

Idag hade vi söndagsöppet i butiken 12-15 sen hade jag 2 timmars ledigt innan jag skulle fara till nästa jobb.
Jag passade då på att cykla till boxen för att öva på min kroppskontroll.
Jag måste erkänna att veckan som gått har känts som en enda lång helg med tanke på att jag var ute både i onsdags och fredags och jag hann inte direkt återhämta min sömn därimellan..
Men oj så otroligt roligt jag har haft!
Så ett väldigt lugnt träningspass var det perfekta avslutet på denna vecka.

Har ni planerat upp träningen och återhämtningen inför kommande vecka?

Jag brukar faktiskt sätta mig med min almanacka på söndagskvällen och skriva i vilka dagar och vilken tid som jag ska träna.
Brukar bli bäst så, då får jag en bra överblick och kan planera så att det blir så optimalt som möjligt.