Lucka nummer 2

Vem är din förebild i livet just nu?
Wow va svår denna fråga var..
Här är det väl egentligen meningen att man ska välja ut just en person som man inspireras och motiveras av.
Men istället tänkte jag vända och vrida lite på denna frågan..
Jag har väldigt många människor som jag ser upp till, min familj, min chef, min sambo, Beyonce..
Ja ni fattat, listan kan göras alldeles för lång.
Det jag tycker är viktigare egentligen är hur dessa människor får dig att känna.
Jag har till exempel valt att avfölja människor som får mig att känna att de har ett, för mig ouppnåeligt ideal.
Jag inspireras inte av människor som på sociala medier framstår som att det har "allt".
Och jag tycker att du ska göra detsamma, är det någon som får dig att känna dig stressad eller missnöjd med din egen tillvaro så se till att sluta gå in på dennes blogg eller avfölja personen på andra sociala medier.
Det är nämligen så att, tro det eller ej så är ingens liv i hela vida världen perfekt.
Alla har vi våra egna med- och motgångar,glöm aldrig det och kom ihåg att du endast har ett liv så passa på att njuta av det istället för att avundas alla andra.
Publicerat i Life of