Start your day with positive thoughts

Godmorgon godingar!
Igår körde jag mitt första "metcon"-pass vilket står för metanolic condition eller som vi i Sverige säger -konditionshöjande träning.
Var det jobbigt då? OH ja!
Startade med 3 varv av 30sek strikta chins med tung vikt (så tungt att du bara klarar 1-2st), 30sek av så många strikta chins som möjligt (körde då med gummiband) 30sek där man skulle hinna 20 utfall med 10kg vikt.
Etapp två bestod sen av 10 armhävningar där man skulle vrida sig och lyfta upp en vikt i luften en gång med vardera arm efter varje push up (minns inte namnet) 30cal på rodden, 30st kettlebell swings och sen 400m löpning.
Allt skulle man göra så snabbt man bara kunde, självklart med kontroll över sin teknik.
Jag ska erkänna att jag hade en kräk-känsla i kroppen.
Jag har varit så himla dålig på att köra högintensiv träning på sistone vilket verkligen blev en chock för min kropp!