You rock!


Ignorera min pose och att jag ser helt fucked up, jag lägger inte upp den för att det är en snygg bild helt enkelt haha..
Jag minns bara hur otränad jag kände mig under vår resa i Spanien, inte otränat utan mer liksom "plufsig".
Jag raderade bild efter bild på kameran för att jag tyckte att min kropp var så ful.
Men hallå, här står jag på en jäkla sten och viftar fult med mina armar och utan att ens tänka på det så har jag iallafall någon liten kontur till ruta på magen.
Vi människor måste sluta vara så kopiöst självkritiska, fy fasen va vackra vi är, allihopa!!
Med all säkerhet kommer vi sitta där om 70 år och ställa oss frågan; varför i allsindar gick jag inte naken oftare!?
Ta vara på er tid här på jorden och göm er inte bakom er dåliga självkänsla.
Allt för ofta går jag runt i shorts, tittar ner på mina lår och känner oro över hur många som tittar på hur mycket de dallrar.
Men HALLAOW alla har ju ändå fullt upp med att känna precis som du, eller ännu värre, leva livet och strunta i hur allt och alla ser ut.
Anledningen till att jag tränar och äter sunt är för att det gynnar min förmåga att utöva min sport men framförallt så gynnar det mitt välmående.
Vad gynnar ditt välmående? lyssna på din kropp och strunta i att oroa dig så mycket över vad alla andra tycker, ofta så dömer du ner dig och din kropp så oerhört mycket själv utan att behöva någon annans hjälp.