Dagens pass

Kunde inte börjat dagen på något bättre vis.
Käkade min frukost på jobbet iform av glutenfri gröt och en Celcius för att sen vid 9 bege mig vidare till gymmet.
Tog mig först an ett cykel activio-pass som är ett 30 min högintensivt spinningpass, grymt bra!!
Därefter körde jag vidare med egna övningar i 30 min.

Passet såg ut såhär;
(Googla orden om ni inte känner igen övningarna)
2 feet plank side hops x1min
Jump wood chops m vikt x1min
Höga knän på stället x30sek
Slide and glide x1min
Bakåtutfall m vikt x30sek
Squat jumps 30sek
Alternating froggers x1min
Sidoplankan med crunches x1min
Single leg deadlift m vikt x1min
VILA x40sek
Ski jumps m medicinboll x30sek
Situps m medicinboll mellan knäna x1min
Planka x1min
Jump wood chops m vikt x1min
Russian twists m medicinboll x30sek
Sumo squat med press m vikt x1min
VILA x30sek
Situps med medicinboll (fällkniv) x1min
Mountain climbers x30sek
Tuck jumps x30sek
Single leg deadlift m vikt x2min
VILA x30sek
Frogger to sumo squat x1min
V-ups x1min
Push away balance x2min
Jämfota sidhopp x1min
Motsatta arm/ben superman x30sek
Alternating froggers x30sek
Stretch
Som ni ser ovan var jag helt genomsvett efteråt, galet bra pass med andra ord!!