Taggad till tusen







Min sista semesterdag började jag med garderobsresning.
Sen mötte jag upp Dessan för lite strandhäng.
Vid 16.30 var det dags för ett Grit cardio-pass vilket är ett riktigt tufft högintensivt intervall pass, sjukt jobbigt!
Därefter körde jag direkt ett 45min spinningpass.
Och fy farao va svettig jag var efteråt, fanns inte ett enda torrt parti på vaken mina byxor eller linne, kunde till och med vrida ur det efteråt haha..
Har även kokat ihop veckans matlådor (den ena av dem) vilket känns himla skönt.
Ni anar inte hur pepp jag är att dra igång träningen och kosten på riktigt igen.
Nu är det 8 veckors diet som står på schemat och jag kommer fokusera mest på intervall och pulshöjande träning, kommer dock ha tre styrke-pass i veckan (ett för varje kroppsdel).
Gaaaah nu kör vi!!!!

#1 / / emelie:

Hej, ville bara fråga lite om din träning och kost, jag har också tänkt gör något sånt, för att se hur mke skillnad man märker och hur kroppen kan förändras och liknande. Men alltså jag fattar inte hur jag ska veta hur mycket jag ska äta och sånt grejer? Och hur klarar du att inte äta typ något gott framför serierna eller så? :o ha de fint!