GOTTISFREDAG

Morning ya'll!
Idag är det fredag, no shit sherlock tänker ni, men inte vilken fredag som helst utan i mina ögon; GOTTISFREDAG!!
Just i skrivande stund är jag precis hemkommen ifrån ett "ViPR" pass på gymmet och skulle precis göra iordning min frukost när jag ser att mjölken till min gröt är slut, dagens i-landsproblem jag veet..
Får se om jag orkar pallra mig till affären eller inte.
Min cykel är ju även sönder så mamma och pappa om ni läser detta (vilket jag vet att ni kommer göra, så kom inte med några bortförklaringar! Hehe..) så önskar jag mig en ny fräsig (gärna supersnabb) cykel i födelsedagspresent!
Ska städa och moppa vår lya hade jag också tänkt och kanske baka en liten kaka tills pojkvännen kommer hem vid 7 hmm, tur att jag inte äter sött varje dag tjiihi..
Publicerat i Life of