Tuesday



Idag var jag i ridhuset eftersom de skulle filma ett reportage om Lina och hennes post som ny landslagsledare.
Smygtränade lite på både bocken och Robban men iprincip så fort jag lyfte ett finger gick pulsen upp i topp typ..
Avskyr att vara krasslig!
Började jobba kl:15 och slutat imorgon bitti kl:9.
#1 / / Amina:

Hej! Jag är nyfiken på vart ni köpte era biljetter till Thailand, för 6000kr va ett bra pris :)?
Sen undrar jag när du ska berätta vidare om er resa ?! :D

Svar: Vi sökte rundor på massa sidor så som momondo, flygresor.se osv där de jämför billigast resor och hittade tillslut thai air som vi flög med! Ett tips är att flyga på dagar då inte så många vill flyga på tex julafton, nyårsafton/dagen osv för då går priserna ner..Och sen att boka i tid!! :)Jag ska försöka få ihop ett inlägg nu i helgen, det är bra att du påminner mig haha, glömsk som jag är! ;)
Amanda