Lång dag.






Tjena!
Igår var jag ju som sagt värd på Sture och friskolornas bal tillsammans med ett gäng galet härliga människor.
Alla var super fina och vår underbara vän Mathilda var så himla vacker!
Vi var klara där strax innan kl20 så då åkte jag tillsammans med Minette, jack och Emma och tryckte i mig käk från stationen och jag lovar, mat har nog aldrig varit så gott!
därefter åkte jag hem och slockade iprincip direkt för att sedan gå upp kvart i 2 igen för att åka in till skolan och servera fyllekäk till alla 3or.
Råkade visst släppa in dom i Mediateket så festen fortsatte där ett tag tills larmet gick klockan 7 och vi äntligen blev av med dom sista.¨
Hittade sedan en 105 säng på skolan som jag delade med Josefine och Peter, god nattssömn? tror inte det haha.
Sen skulle jag upp igen vid 9.30 för att ha en fotolektion, tog dock bussen hem vid 11 för att plugga.
Nu är det strax dags för voltigeträning och jag får se hur pigg jag kommer va då jag fasar att det är fys.
Ciao!
Publicerat i Life of