There comes a point in life when you get tired of chasing everyone and trying to fix everything, but it’s not giving up. It’s realizing you don’t need certain people and things and the drama they bring.

.

















Gårdagen började jag med en 3 timmar lång voltige träning med fokus på fys och Kür.
Sen pös jag hemåt och sov en stund innan jag gjorde mig iordning för festligheter.
En snäll Andrée kom och hämtade mig strax innan 5 och körde mig till Minette där vi var ett gäng tjejer och käkade tacos och en stund därefter fylldes hennes hem med härliga människor och vi hade en mycket trevlig afton!
Nu har jag precis satt på en maskin tvätt så sitter här o lyssnar på lite smått skön akustisk musik i väntan på att den ska bli klar för att sedan packa inför ännu en vecka i Halmstad.
Catch u up later!