If a person wants to be a part of your life they will make an obvious effort to do so. Don’t bother reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.


Hej mina vänner!
Tänkte att jag skulle kika in här lite bara för att och jag kan se att endel faktiskt fortfarande hänger här, så kul!
Har inte suttit vid datan på hela veckan så har en lite känsla av oro, hur gör man? höhö
Mitt liv är, jag höll på att säga vackert men sen kom jag på att just för tillfälligt är det inget som helst speciellt med det egentligen, varken fint eller fult.
Veckan har hittills bestått av 1 315 minuter av lektioner, 6 pass av träning och annars allmännt chill.
Det tråkigaste av allt just nu är att jag verkligen inte har några roliga bilder eller liknande alls att bjuda på, har inte hållt i en kamera på år och dar, har inte kännt mig fin på år och dar, har inte känt lust eller inspiration till någonting alls på sistone.
Men jag hänger inte läpp för det och jag ska sluta skriva på min roman innan mitt tangentbord brinner och jag gjort rekord i sveriges längsta blogginlägg.
Ni får ha det så bra så hörs vi!
http://www.mondoblog.se/justlovemyway/
Publicerat i Life of