Torsdag, börjar komma tillbaka till verkligheten.

Godmorgon mina vänner!
Framför er har ni just nu en livs levande zombie.
Jag fattar inte, jag sov 9,5h inatt och jag är ändå trött som ett as, och nej jag sover inte föör länge så att jag blir seg av det.
Igår hade jag en matte lektion mellan 8.10-9.20, sen stack jag till stadsbiblioteket och pluggade i väntan på att min körlektion skulle börja.
Därefter bytade jag om till shorts och satte mig i picassoparken i det underbara vädret!
På kvällen var det voltigeträning och jag skämtar inte när jag säger att fysen var den jobbigaste för mig på år och dar.
Mestadels för att jag inte tränat nu på en hel vecka och endast latat mig, ätit dåligt och druckit dåligt men nu är jag alltså på gång igen!
Man måste få unna sig på semestern! ..
Ska strax bege mig till skolan för att ha två lektioner och därimellan en körlektion, hoppas på lika fint väder idag!
Publicerat i Life of