I miss you. The old you.. The new one sucks.


Hola amigos!
Fortsatt trötthet på många delar av landet, höhö
Nä men jag har varit mycket trött idag igen, rättare sagt jag är trött
Huvudvärk har vi också gott om här!
Efter skolan, slutade tidigare idag, GÖDT!
Så dissade min vän Tobbe mig så jag drillade in till City of H-town med Hilda istället och busade runder lite
Nu funderar jag starkt på att fixa mig lite popcorn och se klsrt på "vampires sucks"

Publicerat i Life of
#1 / / Anonym:

Hehe :D

Du - om du letar efter en snygg tröja med axeldetaljer - jag säljer denna http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117231447



In och kolla! :D

#2 / / Cissi:

Hejsan, allt bra med dig? :)

#3 / / izza:

den filmen vill ja också se:D

ha en bra kväll

#4 / / tobbe:

haha, tar de någon annan dag du ;)