sweet dreams

Igår tränade jag voltige, det va längesen jag va så pepp på att träna!
Kosch, säger jag bara va kul det va ! :'D
Speciellt pepp på att det va sista häst-träningen innan landslagstäningen.
Men sen fick jag reda på att kvalet som jag måste åka till i Krumke för att kunna ha en chans att komma till em individuellt är samma dag som Fredrik tar studenten så det va lite depp men som Beff sa ;du har ju en bror till (stay positive)
Och jag vill inte sumpa en em chans speciellt inte när det hålls i Sverige...

Idag åkte jag med Tilda hem och bakade våfflor och sen kom Milla och vi slaffsade i oss dom, sen träning på det, de e najs!
Jag har ont i mina ben HAHA! svin ont verkligen när jag kom hem till Milla kunde jag knappt stå upp, det va raka vägen in till sängen bara.
Och nu sitter jag här och tänker på den drömen jag hade..
Att jag var en fånge i Auswitch och dom pekade ut mig för avrättning men jag fjäskade till mig några dagar till..
Men tänk dom människorna, helt oskyldiga kunde inte göra någonting och dom skulle dö pågrundav deras tro det är helt vansinnigt, det är som någon skulle komma hit och säga ;du är en andersson du ska avrättas eller du gillar fotboll du ska gasas ihjäl. punkt slut.
Jag bara ser dom bilderna framför mig när tusentals OSKYLDIGA människor går på led och kan inte göra någonting för att få behålla sina liv, då tänkte jag men polisen?  myndigheterna?  varför gör inte dom någonting, men vad ska dom göra, säga :aja  baja så får man inte göra!
Det är ju det som är värst, att ingen kan göra någonting.
6 miljoner oskyldiga människor som dog bara för att dom hade sin tro, asså jag kan inte föreställa mig att stå där på ledet och en kille står där och pekar : du ska dö, du ska dö, nää du är bra för arbete, kan ni förstå! vad har dessa människorna gjort egentligen?
nej usch, den drömmen vill jag inte ha igen ..

Publicerat i Life of
#1 / / Jack:

FjäskarN^