tisdag

Dessa tisdagar, usch o fy och blä på dom.
Det hela började med att jag vaknade för tidigt, vaknade kl 5 så där låg jag i en timme och kunde inte sova..
Sen skolan, lektionpålektionpålektion inga raster alls typ och äcklig mat va det också...
Men John och Isak va på gott humör så dom piggade upp mig med en toure till kiosken :)
Efter skolan hem till Rasmus, den lilla sötnosen somnade till Oc så jag låg där och sjöng till introt :) tji
hihi

Och nu sitter jag här och ska läsa minst fyra kapitel av min bok för att bli klar med den.. så nu är det väl bäst att jag går och lägger mig och läser den...


På lördag är det landslag- träning/uttagning (:




You make my day hunny<3

I used to think I had the answers to everything 

but now I know That life doesnt always go my way.
Feels like Im caught in the middle
Publicerat i Life of
#1 / / Anonym:

Amanda..