fredag den 13-Allahjärtansdag-träning

Min helg har varit okej.

Började med att Jag, Emma och AmandaS åkte och gymade.
Sen vid sex halv sju(?) kom pappa och hämtade oss så bar det av till
K N Ä R E D och emmas place.
fixade och trixade sen kom även Johanna Mika Rasmus Isak och Pirre.
äta Pizza.
Nej fel efter träning ska man iallafall vara lite nyttigare så det fick bli kycklingsallad för vår del (y)
Sen gick vi till blankan men där var ju inte allt för jävla kul .. men det blir ju vad man gör det till ..
Så vid elva tiden var det hemfärd för mig och Rasmus men den lilla stackarn va ju sjuk så han slocknade direkt och jag låg uppe och kollade på scrubs tills jag fick känningar av Johnblund.

Eftersom RalleBalle var sjuk åkte jag hem med mamma kl2 och spenderade allahjärtansdag med familjen och firade pappas 48-års dag så han blev glader på mig :)

Söngen spenderades som vanligt i ridhuset sen hem-äta-duscha-sova

Hade fett nice!

Publicerat i Life of