Livet leker..

Skola sen åkte jag direkt till stallet och tränade individuellt, övade på nytt avhopp som jag tror/hoppas kommer funka :)
Efter träningen körde Maria mig till Milla och vi började fixa och trixa, vid halv sju kom alla :)
Kalas skoj måste jag säga att det va! HAHA ! :D
vid nio någon gång begav vi oss hem till Micca till en annan förfest , träffade massa nytt folk och massa man inte träffat på länge :)
Det roliga va att alla jag hälsa på visste att jag hade en blogg  : nemen det är ju du! Amanda, från skolkatalogen, du som har en sån blogg ;P haha
Någon gång vid elva gick vi till Karsefors och det va skoj :)
Även fast jag tillbringade två timmar bakom en buss med en jack sovande i knät på mig haha , men jag vad gör man inte för en m8 =)
Hoppas på att få lite bilder från kvällen sen som jag kan slänga upp här :)

SEEYA!
#1 / / Rasmus:

Till mig sa du att du hade tråkigt och att karsefors är tråkigt :S

#2 / / Amanda:

Det va ju inte jätte kul å sitta bakom en buss , å sen suger joddla :P , de jag mena ;)

#3 / / Jack:

Tack som fan amanda, för att du ställde upp för mig!



Tacksam som fan! <3

#4 / / Amanda:

Jag vet att du gjort samma sak för mig! tack för att jag kan snacka med dig! <3