Vi ses i gryningen !

Okej, nu är jag väldans nervös, eller inte nervös men VERY exiting !
Har packat klart allt nu och väskorna står i hallen och avresan gå av stapeln kl 24 från Ahla =)
Idag kom Rasmus hem till mig efter han slutat skolan, Vi gick en runda i skogen med Singha och hade allmännt mysigt :)
You make my day<3
Okejdå jag erkänner, jag är ganska nervös!
Ska tävla både med laget och individuellt och jag satte på mig min limegröna dräckt innan och det spirade i hela kroppen!
jiiiiiiih säger jag bara !

Måste bara berätta en sak, idag så ringede det och jag trodde det va Lina i mitt lag så jag svarade: HEJ HEJ MIN SÖÖTA BLOGGLÄSARE!
Så blev det tyst i någon sekund så hör jag bara : hej det är Petter är Figge där?
HAHA det va skoj, hoppas detta inlägget gjorde ditt liv såå mycket bättre!

Okej jag kommer hem på måndag eller tisdag, I hope you can live without me !

Hade fettnajZ alla trogna bloggläsare tills vi ses igen!









Publicerat i Life of
#1 / / Maria:

Önskar dig all lycka min stumpis! Visa nu alla vad du går för. Hoppas jag kan följa er på nätet i helgen. Många kramar

#2 / / matilda:

Lycka till!