Onsdag

Idag var jag hemma från Örebro vid 3 tiden, somnade i Millas extra säng och sov tills min mobil ringde ..
Mamma hämtade mig så kom jag hem och åt frukost och kollade tv.
Chillade massa bara, tv och datan.
Började träna vid fem men pappa som aldrg är hemma tills dess kommer jag alltid försent, men dom är vana nu så de är ok (:
Inte så många på träningen eller rättare sagt: vi va tre stycken så det blev inte mycket till träning men kom på kür, de gjorde vi :)
Så vi slutade lite tidigare, kom hem redan vid åtta nice ^^
så nu sitter jag här och är lite hungrig så funderar på att pallra mig ner för trappan och fixa mig en liten macka..

iallafall så var jag i Örebro med flickorna
blev lite shoppande iallafall:
stickad kofta
tights
två Cardigans, en grön och en svart
stickade sockar :)

Tack Mats för jag fick följa med :)

Amanda
Publicerat i Life of
#1 / / emma:

hej amanda, fint du skriver !

woho :D . vill se mer ^^

mermermer ! D: q~ä+öå.0,lnjyuvgtrfxwdzqsa<