Måndag

Nemen titta! jag har ju snart slagit rekord, tre inlägg på en månad, amanda börjar bli skillad! :D
vad har jag gjort idag, skolan började med lucia träning som jag och Myran håller i, vi är duktiga :)
blir bara aggresiv på Lärarna som ska lägga sig i hela tiden och bestämma, hallå är det inte vi som håller i det?
Sen var det matte och jag som trodde jag skulle bli av med Kajsa efter lucia träningen men nej så kul skulle vi inte ha det, hon va vikarie och jag jobbade på som en gude och gjorde färdigt allt men nej jag fick inte sluta, jag skulle titta in i en vägg i tjugo minuter tyckte hon, men inte jag .. -.-
sen lååååång rast och mina nycklar kom i Jacks händer och då vet man aldrig vad som händer så halva rasten gick iprincip till att få tillbaka dom ..
sen Gympa :)
Och nu hem kolla aa och somnade..
nu hade jag tänkt ta tag i so provet eller kanske tyska provet eller kanske matte provet eller nej varför inte boken som ska läsas tills nästa vecka? ja jag har nog inte tid att sitta här ..

vad ska alla göra på lussevakan? :)

Britney Spears - circus
Britney Spears - Womanizer
Publicerat i Life of
#1 / / Rasmus:

På lussevakan ska du vara med mej hos isak :)