tänker efter

Jag har nog aldrig kännt mig så här dum i hela mitt liv..
Allt känns så dumt, allt går så dåligt, allt blir så fel..
Att man kan vara så taskig, men jag kan inte hjälpa det.
Och ständigt denna fråga.
Jag vet inte, jag vet inte äns själv, allt går så fort men ändå så långsamt.
och just nu är det jag har älskat mest i hela mitt liv något som jag tvivlar på ..
Men jag kanske ska sluta tänka så mycket?, leva livet som om dagen vore den sista?
Jag vet att man bara har ett liv och man ska njuta av det, men just nu kan jag inte njuta nu hänger jag bara på som i en gunga.
kan man inte stanna upp ett tag så jag kan få tänka efter..

jag älskar och jag hatar är de ord som betyder mest här på jorden.
De betyder raka motsattsen till varandra.
Men kan någon då förklara varför jag hatar att jag älskar dig..
Publicerat i Life of