helgen

Fredag
Först hem till Myran efter skolan med hela ligan, Hilda, Milla, Minette och Emma.
Sen tripp till Konsum inhandla mat, sen hem till Hilda käka tacos, fixa oss och mysa.
Vid åtta någon gång bar det av till Isaks place.
Partaja lite sen var det hemfärd vid tre tiden.
De va mys :)

Lördag
Jag vaknade halv nio av att Milla stod och peta på mig, -amanda, amanda, kan du beskriva vägen hit? då  va Minette redan nere och åt frukost för att kunna ta nio bussen till halmstad.
Så Millas pappa kom och hämtade oss sen hem till henne och sova vidare:)
kl ett bar det sen av till familia och shopping, hittade inte så mycket och inga julklappar heller men ..
Sen hämtade mamma mig och jag spenderade resten av kvällen framför datan och tvn skön slappe lördag :)

Söndag
Kl tolv ska jag på möte med voltigen sen julavslutning.
Sen måste jag nog till kyrkan eftersom jag ska bli kristen, jippi! :)
Sen ska jag hem till MyrisPyris och sova där :)

hade fett nice! :D
Publicerat i Life of